Cic Batxillerats i Petit Món Felisa Bastida, noves escoles associades a Tr@ms

Divendres, 14/09/2018, 00:09h

L’escola CIC Batxillerats (Barcelona) pertany a la Institució Cultural del CIC, un dels grups pedagògics més importants de Catalunya, amb una clara vocació en els àmbits de l’educació i la cultura.

L’escola, especialitzada en el batxillerat, proposa 11 itineraris acadèmics orientats de forma coherent cap a les futures opcions universitàries o professionals.  En el marc d’un ambient estimulant dins i fora de l’aula, l’objectiu del CIC és formar persones amb un alt nivell de responsabilitat, curiositat intel·lectual, sensibilitat social i iniciativa capaces de participar activament en la societat i afrontar amb garanties el seu futur acadèmic i professional.

La reflexió sobre els processos d’ensenyament i aprenentatge i la voluntat de transformar-los per millorar-los forma part de la identitat de l’escola.

+informació: http://www.iccic.edu/escola-de-batxillerats/

L'Escola Petit Món Felisa Bastida (Castelldefels) és una cooperativa de treball associat que planteja un projecte pedagògic fruit de la reflexió de l’equip docent sense diferenciar etapes o cicles, ja que consideren necessària una visió global del procés educatiu.

L'escola dona resposta a com educar, quins valors assumir i transmetre a l’alumnat, com ho fan i quin els resultat final que pretenen obtenir mitjançant la tasca d’educadors.

El seu projecte educatiu inclou la manera de pensar i de fer i vol ser la concreció dels aspectes didàctics i de funcionament que fan  possible la consecució dels objectius dia a dia tenint en compte els canvis de caire científic, tecnològic, cultural i social que es produeixen per tal d’adequar l’acció pedagògica al moment històric.

+informació: www.petitmon.cat

Totes dues entitats són escoles innovadores generant i transformant la realitat educativa aconseguint la seva millora contínua.

Amb aquestes incorporacions, Fundació Tr@ms es continua confirmant com un gran projecte de treball en xarxa entre escoles innovadores, conscients de la necessitat de transformació de l'actual paradigma educatiu.

La comunitat educativa d'escoles associades resta conformada per 26 centres escoles amb més de 20.000 alumnes i 1.800 professors.